>651401="content" enamad="name meta>/"

پک ورزشی سوپرفود NBS ,

menuordersearch
nbs-super-food.com
قبلی
بعدی

پک ورزشی سوپرفود NBS

(0)
(0)

پودر 800 گرمی NBS

پک ورزشی سوپرفود  NBS
رنگ و مدل کالا
پودر 400 گرمی NBS
پودر یک کیلو و دویست گرمی NBS
پودر 800 گرمی NBS
تعداد
+
_
عدد
ارسال رایگان
7,399,350 تومان
موجود
▪پک ورزشی NBS -هشتصد گرمی ▪پک ورزشی NBS -چهارصد گرمی ▪پک ورزشی NBS -یک کیلو و دویست گرمی لطفا بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

توضیحات محصول

آسیب به کبد وکلیه


مکمل های غذایی که توسط ورزشکاران استفاده می‌شود اغلب بدون راهنمایی یک متخصص سلامت مصرف می‌شوند. علاوه بر این، استفاده بی رویه از مکمل ها می‌تواند اثرات نامطلوبی بر سلامتی داشته باشد، مانند تغییرات در عملکرد کبد و کلیه است.

طی تحقیقات انجام شده بر روی افراد کسانی که دارای بیماری کبدی بودند و مکمل های بدنسازی مصرف کردند شاهد بدتر شدن این بیماری بودند و برای کسانی که بدون مشکل کبدی بودند به دلیل مصرف طولانی مدت و دوز بالا مصرف کردند احتمال اسیب کبدی داشتند.

کبد چرب علائم زیاد مشخصی ندارد و ممکن است زمانی متوجه ان شوید که اسیب جدی به کبد رسیده باشد. به همین علت است که به آن بیماری خاموش میگویند.

مصرف سوپرفود NBS نه تنها عوارضی برای کبد ندارد بلکه باعث بهبود عملکرد کبد هم میشود. طبق نتایج این آزمایشات انجام شده، مصرف سوپرفود NBS را به افرادی که نگران کبد چرب می‌باشند توصیه کرد.

جهت خرید سوپرفود NBS از طریق همین صفحه اقدام نمایید.

 

 

واکنش‌های آلرژیک و حساسیتی


مکمل های بدنسازی برای کسانی که به صورت حرفه ای بدنسازی انجام میدهند بسیار عالی است ولی متاسفانه برای همه افراد مناسب نیست.

طی تحقیقات انجام شده بر روی کسانی که مکمل های بدنسازی مصرف میکنند ،مکمل های بدنسازی در صورت مصرف در دوز بالا و گاها مصرف در دوز پایین باعث ایجاد واکنش های آلرژیک و حساسیت میشود مانند:تنگی نفس یا واکنش شدید در افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند ویا ممکن است قسمتی از پوست شما دچار خارش،سوزش و حتی کهیر شود.

مصرف سوپرفود NBSبه دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن ما، میتواند باعث تنظیم مواد ضروری بدن و عملکرد دستگاه های بدن شود. ضمن آنکه این مکمل کاملا طبیعی است و عوارض مواد شیمیایی را به همراه ندارد.

 

کاهش حجم عضلانی


افرادی که در دوره حجم از مکمل ها استفاده میکنند و بعد از دوره حجم دچار افت وزن و افت حجم عضلانی میشوند دلیل این افت حجم عضلانی و وزن این است که میزان و قدرت حجم از 10 تا 40 روز پس از پایان دوره در بدن میماند و زمانی که مانند قبل وزنه زده شود ولی میزان کالری بدن نسبت به دوره حجم کاهش داشته باشد باعث کاهش حجم عضلانی و کاهش وزن میشوید

مصرف مکمل بدنسازی سوپرفود NBS به دلیل متعادل سازی میزان مواد معدنی و پروتئین در بدن بعد از دوره حجم دچار کاهش حجم عضلانی کاهش وزن نمیشوید.

 

مشکلات گوارشی


یکی از عوارض شایع مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران مشکلات گوارشی مانند نفخ، دل درد،دلپیچه است. برخی از افراد به لاکتوز موجود در شیر و فرآورده های لبنی حساسیت دارند و با مصرف مکمل های دارای لاکتوز و پروتئین های لبنی دچار مشکل میشود. برای حل این مشکل استفاده از مکمل هایی که دارای سایر مواد پروتئنی هستند توصیه میشود.

سوپرفود NBS یک مکمل غذایی طبیعی است که از دانه غلات با روش مهندسی مدرن فراوری شده است. حاوی تمامی ریزمغذی ها و مینرال های مورد نیاز هر روزه بدن است و با تأمین انواع ویتامین های گروه B,C,A,D,K,E، امگا۳، امگا۶، امگا۹، آنتی اکسیدان ها، انواع مواد معدنی مانند روی، مس، زینک، منیزیم، آهن و بسیاری از مینرال های دیگر باعث رفع و بهبودی مشکلات متفاوت بدن میگردد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramwhatsuptelegram
logo


آدرس: استانبول، شیشلی، بومونتی،، دفتر دکتر عارف خلخالی
آدرس ایمیل:contact@nbsorganik.com.tr

گفتگو را شروع کنید
سلام! برای مشاوره و ثبت سفارش دستی برروری هر کدام از پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.